~منتديات اوبرا~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دردشه, مجتمعات, ثقافه, فديوهات, رياضه, صور, فن, موبايلات, رسائل, ثيمات, كل ما يخص المرأة والطفل ~كل ما تريده ستجده فى (منتديات اوبرا)~

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامدة جدا (للبنات وللصبييان) بس مش لازم ننسى ليدى ايز فيرست

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
تامر حسنى
مشرف
مشرف
تامر حسنى

نكت جامدة جدا (للبنات وللصبييان) بس مش لازم ننسى ليدى ايز فيرست Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة جدا (للبنات وللصبييان) بس مش لازم ننسى ليدى ايز فيرست   نكت جامدة جدا (للبنات وللصبييان) بس مش لازم ننسى ليدى ايز فيرست Emptyالثلاثاء فبراير 05, 2008 10:40 am

بيقولوا لجحا ... الحق يا جحا تعبان دخل غرفة مراتك ...فقال لهم : سيبوه يستاهللك
دكتور بيطري بيقول لمراته انا بهيم في حبك قالتله وانا ماقدرش ارفسلك طلب ابعتها لصاحبك
مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!!

واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين "

واحده ست مسكت حرامى فى المطبخ ،فقالت لابنها روح إنده ابوك من على القهوة.... جه ابوه ، ولما فتح المطبخ لقي الحرامي صغيّر فقال له انت اسمك ايه؟ قالوا كريم ،فقعد يضرب فيه لحد ما عجنه .... تاني يوم الست بتفتح باب المطبخ لقيت حرامي قالت لابنها روح يا وله نادي ابوك من على القهوة جه الراجل ولما دخل المطبخ لقي واحد طول بعرض ....... بص لمراته وقال لها امال فين كريم ؟!!!

طبيب بيطري ذهب للزواج جالس أمام أهل العروسة منفوخ وراسم نفسه قوي قال أنا أكسب يوميا خمسة الأف جنيه رد والد العروسة على كدة انت مشهور قال طبعا مافيش حمار مايعرفنيش

واحدة بتقول لجوزها وهما نايمين بالليل قوم يابو حسين احسن في حرامية في البيت قالها لأ قومي انت لايكونوا ستات ابعتها لصاحبك
واحده بتقول لجوزها: تعالى ودينى المستشفى .. ماما هناك وعندها حالة تسمم ... راح جوزها رادد عليها : لازم عضت لسانها بالغلط ؟؟

عندما يرد الرجال باجابة صحيحة يقال له مصيب
وعند المرأة يقال لها مصيبة

مرة واحد لقى صاحبه جى من بعيد فقاله ايه عندك مشكلة قال اللى بيجرى أيوه فقال صاحبه ايه ياستار يارب قال اللى بيجرى حماتى .......حماتى كلت نصف كيلوا سمك جالها شلل نصفى قال صاحبه وأنت رايح تجيب الإسعاف قال اللى بيجرى لأ أنا رايح أجيب كمان نصف كيلوا سمك
كان زوجان مسنان يشاهدان معرضا للصور,وكانت الزوجة ضعيفة النظر ...فحدقت كثيرا في شيئ معلق على الحائط ثم قالت لزوجها لم أر قط أقبح من هذه الصورة في حياتي فسحبها زوجها وهو يهمس في أذنها قائلا:أخفظي صوتك ..هذه مرآه

خياط تزوج خياطة جابوا واد مفتق

مرة بلدينا جاب لمراته تسجيل فيـــــــ"لبس" فلما رجع من الشغل وجدها فكت التسجيل 100 حتة فقال لها :إية إللى بتعملية دة فقالت لة: أنا فصصته مالقيتش ولا حته على مقاسى

مسطول قاعد قدام زريبة البقر بتاعته .. شاف البقر عمال بيشرب بيرة قال يلهوي البقر بتشرب بيرة ، فراح قاله الثور الكبير علشان مفيش حشيش

ست بتقول لبنتها فزورة ، ايه هو اللى من 4 حروف وبيشتغل عندنا ؟؟ فألتلها بابا

هاري يرد على التليفون .. المتصل طبيب غرفة الطوارئ بالمستشفى .. جرى بينهما الحوار التالي: الدكتور: " زوجتك جرى لها حادث سيارة خطير و لدي أخبار سيئة و أخبار جيدة .. الأخبار السيئة أنها لن تستطيع استخدام أي من ذراعيها الإثنين أو رجليها الإثنين مرة أخرى .. و أنها ستحتاج الى مساعدة في الأكل و الذهاب الى الحمام مدى الحياة" هاري : " يا الهى .. و ما الأخبار الجيدة ؟؟؟؟" الدكتور : " انا امزح .. لقد ماتت ! نياهاهاها

انزلقت سيارة تاكسي على منحدر شديد فصاح السائق في رعب : " لا أستطيع ايقاف السيارة " فرد الراكب البخيل : " أوقف العداد بسرعة " !!! ابعتها لصاحبك
في بخيل وبخيلة جابو ولد حطوه في البنك

كان في اثنين تنابل-كسلانين- قال الواحد للثاني يا ريت في عندنا زر بنكبسه بيطلعلنا كل شي بدنا ياه قاله الثاني يا ريت هالزر بينكبس لحاله .

السكرتاريه لزميلتها :انا بلغني ان الدير حيستغني عن واحده فينا يا تري حا يستغني عن مين فينا

ردت الثانيه تقولها علي العموم انا مطمئنه علشان كتبت كتابي عليه امبارح
M!DO
عضو جامد
عضو جامد
M!DO

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدا (للبنات وللصبييان) بس مش لازم ننسى ليدى ايز فيرست   نكت جامدة جدا (للبنات وللصبييان) بس مش لازم ننسى ليدى ايز فيرست Emptyالأربعاء فبراير 06, 2008 9:57 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
جامدين اوووى يا مان
تسلم ايدكـ
http://WWW.AHLYRDL.COM
Mona
عضو مشارك
عضو مشارك
Mona

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدا (للبنات وللصبييان) بس مش لازم ننسى ليدى ايز فيرست   نكت جامدة جدا (للبنات وللصبييان) بس مش لازم ننسى ليدى ايز فيرست Emptyالخميس فبراير 07, 2008 6:30 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انا حموت من الضحك

نكت جامدة جدا (للبنات وللصبييان) بس مش لازم ننسى ليدى ايز فيرست
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-